تکنیک های سئو محتوا در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی کمانکش

مطالب و محتوای سایت یکی از مواردی هستند که نمی توان آنها را در سئو سایت نادیده گرفت. مطالبی که شما در سایت خود قرار می دهید باید اصول سئو را دارا باشد تا بتواند هم ترافیک طراحی سایت را بالا ببرد و هم سایت شما را موفق کند. به بیانی دیگر زمانی که شما مقاله می نویسید تنها برای کاربران نمی نویسید بلکه موتور های جستجوگر هم هدف قرار داده اید. در این مقاله قصد داریم تکنیک هایی را که لازم است در طراحی سایت رعایت کنید تا رنک خوبی داشته باشید را به شما معرفی کنیم. پس لطفا تا پایان این مقاله با ما باشید.

طراحی سایت حرفه ای

عنوان مطالب سایت

انتخاب کردن عنوان مطلب اولبن موضوعی است که باید در طراحی سایت قبل از تولید مطلب یا همان محتوا به آن توجه شود. عنوان محتوای سایت شما نیز باید در همان اطراف کلمه کلیدی سایتتان باشد چون فقط به این صورت می باشد که یک طراحی سایت می تواند ترافیک مورد نیاز خود را جذب کند. همه ی کاربرانی که به محتوای سایت شما نیاز دارد ، کلمه کلیدی که مرتبط با سایت شما است را جستجو می کنند و سایت شما را می یابند.

چگالی کلمه کلیدی در طراحی سایت

چگالی کلمه کلیدی موضوعی است که در محتوای سایت باید به آن توجه خاصی شود. به چگالی کلمه کلیدی در محتوای خود تجوه کنید. وقتی که شما در محتواهای خود کلمات کلیدی خود را تکرار می نمایید در واقع کمک می نمایید که محوریت سایت خود را به گوگل بشناسانید.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: